יום שלישי, 8 בדצמבר 2009

משוב לקוחות - כלי מעולה למינוף עסקים קטנים, בינוניים וגדולים



האם אתם משתמשים במשוב לקוחות בעסק שלכם?
איזה שימושים אתם עושים במשוב לקוחות?
האם אתם מבינים את הכוח שיש למשוב לקוחות?

ארגונים ועסקים עושים שימוש שוטף במשובי לקוחות: משוב להערכת קורסים וסדנאות, משוב על שירות או מוצר מסוים, משוב עובדים ועוד....

אז מה עושים עם כל המשובים האלה? איזה תועלת ניתן להפיק ממשוב לקוחות?


משובים הם מקור למידע רב ערך עבור ארגונים ועסקים. תכנון נכון של כלי המשוב יכול להועיל לעסק שלך.


שואלים אותי בעלי עסקים:
איך אדע ששאלתי את השאלות הנכונות?
איך אדע ששאלתי את השאלות בצורה הנכונה?
איך אדע שכללתי את כל הנושאים החשובים במשוב?
האם עדיף להשתמש בשאלות סגורות או פתוחות?
האם אני יכול להשוות בין משובים שונים? מתי סדנא הייתה מוצלחת יותר ומתי פחות?
באיזה מידה עניתי על הציפיות של לקוחותיי?
איך אני מנתח ומפרש את התוצאות?
אז מה עושים עם שפע המידע הזה?

בעלי עסקים שמשכילים לבנות את המשובים שלהם בצורה נכונה יכולים להפיק מהם תועלת רבה.

כאן המקום לשאלה: אם כך, איך אחבר את המשוב שלי כך שאוכל להפיק ממנו תועלת לעסק שלי?

בשביל זה אני כאן!!


מאז שהחלטתי להפוך את העיסוק שלי במחקר לעסק, גיליתי בסביבתי אנשים טובים, שעזרו לי לחשוב, לנסח, לכתוב, ובעיקר נתנו לי תמיכה וביטאו הלכה למעשה ערכים של חברות, פרגון ונדיבות.


אז גיליתי שמתחשק לי להעביר את הידע שלי הלאה כדי לסייע לכמה שיותר בעלי עסקים להשתמש בכלי המשוב, שיכול למנף ולקדם את העסק שלהם למקומות חדשים וטובים יותר.


בשנה האחרונה השקעתי מאמצים רבים (ומהנים) בכתיבת תכנים מקצועיים בתחום משובי לקוחות והתועלות שלהם. אתם מוזמנים לעקוב אחריי.....


אתר אינטרנט: מכון מחקר - יעל פרי-סולומון
דף עסק בפייסבוק: יעל פרי-סולומון - מחקר וייעוץ סטטיסטי לעסקים
קבוצה בפייסבוק: חַקוֹר וַשוֹב קַבֶל מַשוֹב - מאמרים ודיונים בנושא משובים בעסקים 


מוזמנים לפנות אלי ישירות במייל:
yaelperi@gmail.com


שלכם,
יעל פרי-סולומון

7 תגובות:

  1. יצא לי להכיר את יעל מקצועית ומצאתי בחורה עם יכולות אנליטיות מדהימות ויחד עם זאת גם יכולת הקשבה והבנה- שתי תכונות כל כך חיוניות מבחינה מקצועית. שווה לכולם לבדוק ולגלות.
    דניאלה תקוע
    מחשב לגיל הזהב

    השבמחק
  2. שלום ליעל

    ביצעת עבורי עבודה איכותית ומקצועית, ועזרת לי מאד בבנית כלים סטטיסטיים לניתוח תהליכים עסקיים.
    בין השאר בנית איתי טופס משוב, ושאלוני מחקר.
    אני מעריך מאד את העבודה שעשית, המקצועיות שלך,
    והדינמיות שלך בעבודה עם אנשים.

    עוזי בינדר MBA
    ייעוץ עסקי ואסטרטגיה
    uzi.binder@gmail.com
    0524218531

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. הי יעל,
    ברכות על הבלוג ובהצלחה! כמכורה לבלוגים אני יכולה להגיד שזה כייף, עם כל האנרגיה שתחזוק שוטף דורש...
    אשלח לך בשמחה את טופס המשוב שלי, ובטוחה שתוכלי לסייע (ואפילו יש לך מידע מוקדם על התוכן שעליו שאלנו בטופס :-> )
    משוכנעת לחלוטין שכל העשייה שלך שממוקדת כרגע במקומות הנכונים תטיס אותך קדימה, בלי חשש.
    המון הצלחה! מכל הלב, מורית

    השבמחק
  5. יעלי הי,
    כל הכבוד על היישום המהיר! את במקום הנכון ישר רואים את זה!!!!! בהצלחה בעסק החדש!
    אשלח לך בכיף את הטופס משוב שלי ואשמח לקבל משוב על המשוב..:-)

    לפני כחודש שלחתי אליך סטודנטית לביצוע עבודה והיא היתה מרוצה מאוד מעבודתך, מהמהירות, מהאיכות ומהשירות. היא אפילו הודתה לי ששלחתי אותה אליך.

    מרגישים את האנרגיה והעשיה שלך את ההתלהבות את הרצון להתקדם. אין ספק! זה הנכון עבורך!
    הצלחהההההההההההההה! אוהבת אותך המון
    בלה וציחבוק

    השבמחק
  6. הי יעל,
    אין לי טופס משוב.
    אשמח אם תעזרי לי לבנות אחד

    אריאנה

    השבמחק
  7. יעל יקרה, כמי שנהנתה ועדיין, מהתכנים המרתקים והידע הרב שלך בתחום חקר לקוחות. מומלץ בחום.

    השבמחק